Met de waarderapport app kunnen websitebezoekers direct een woningwaarde opvragen in ruil voor hun contactgegevens. Ze doorlopen vier simpele stappen om een waarderapport te ontvangen.
Om er voor te zorgen dat deze leads worden verwerkt in het platform is het van belang dat het waarderapport wordt gekoppeld. In dit artikel leggen we uit hoe je dit kan doen.
Zodra de waarderapport app aan staat zullen de leads binnenkomen in contacten.
Wil je weten hoe je het waarderapport kan aanzetten? Lees dan hier verder.
Om de lead zo goed mogelijk op te volgen kan je het volledige waarderapport bekijken in de 'timeline'. De timeline is een weergave van alle interactie en activiteiten van een contact. De timeline is zichtbaar in ieder contact. Het waarderapport kan je ook vinden in de timeline. Hier staat wanneer het waarderapport is opgevraagd maar ook de verhuisintentie, reden van de aanvraag, object informatie en de vergelijkbare objecten.
Het waarderapport is een effectieve manier om leads te genereren. Maar om leads te genereren dient de widget wel zichtbaar zijn bij de bezoeker van je website.
1. Plaatsen van de widget: Het plaatsen van een widget op je website verhoogt de conversie van je websitebezoekers. De widget valt goed op en werkt goed op de Ipad of mobiele telefoon. Zie hieronder een voorbeeld van de widget in het rood.
Klik hier om een handleiding te downloaden voor het plaatsen van de widget.
2. Facebook advertentie: Met 8 miljoen dagelijkse gebruikers is Facebook het ideale medium om ook uw potentiële klanten te bereiken. Een advertentiecampagne zal het bereik van het waarderapport enorm vergroten.
Een campagne kun je uiteraard zelf inrichten, klik hier voor een handleiding.
Mocht je hier geen tijd of expertise in hebben dan kun je kiezen uit een van onze pakketten. Neem meer informatie contact met ons op per telefoon of via de chat rechtsonder op deze pagina.
3. Contacten (her)activeren: Als makelaar heb je al snel duizenden contacten in jouw netwerk. Deze grote groep kan je importeren en vervolgens activeren door een flow te starten. In deze flow verwerk je een e-mail waarin gevraagd wordt het waarderapport (opnieuw) in te vullen mocht er interesse zijn in de waarde van een woning.