Na het kopen van een nieuwbouwwoning is het vaak nog lang wachten op het transport. In deze periode is vaak weinig proactieve communicatie vanuit de makelaar. Dat is zonde, omdat een groot deel van deze groep doorstromer is.

Daarnaast is er een grote groep geïnteresseerden in een nieuwbouw woning die (nog) niet een nieuw huis heeft gekocht, maar zich wel heeft ingeschreven voor het nieuwbouwproject.

Proactief communiceren zorgt ervoor dat jij als makelaar in beeld komt en blijft. Je krijgt een kans om een relatie op te bouwen en te onderhouden met deze groep. Help deze groep met het vinden van een nieuw huis. En zodra doorstromers gaan denken aan de verkoop van hun eigen huis ben jij top of mind.

Vaak worden persoonsgegevens verzameld via contactformulieren op project websites en eindigen ze in een Excel sheet. Daar gaan we gebruik van maken!

In enkele stappen creëer je een flow om geïnteresseerden in nieuwbouw geïnformeerd en betrokken te houden.

  1. Ga naar Automation en bouw een nieuwe flow. Maak gebruik van ons template "Nieuwbouw | Campagne voor 3 maanden". De flow start op basis van een Tag toegevoegd aan een contact.

  2. Pas de flow aan op basis van je eigen voorkeuren, waaronder de tijd tussen en de inhoud van de individuele e-mails.

  3. In DatHuis kan je heel makkelijk contacten importeren. Download onze template, plaats je contacten hierin en sla het bestand op in CSV formaat.

  4. Ga naar Contacten en Voeg een contact toe. Kies voor importeren en selecteer het bestand. Voeg de tag 'nieuwbouw' toe. Hierdoor zal de flow worden gestart voor alle contacten.

  5. Importeren!

Heb je het antwoord gevonden?