Alle collecties
7. Veelgestelde vragen
Hoe creëer ik een taak na een voicemail?
Hoe creëer ik een taak na een voicemail?

De opvolging na een voicemail automatiseren

Joel Konijn avatar
Geschreven door Joel Konijn
Meer dan een week geleden bijgewerkt

Zodra je een lead opbelt en je krijgt een voicemail dan wil je het liefst met zo min mogelijk handwerk een nieuwe taak om te bellen aanmaken. Het liefste wil je dat hier ook een aantal dagen tussen zit. De bovenstaande werkstroom kunnen we automatiseren. Zie hieronder hoe we dit kunnen doen.

Je start een nieuwe flow. Deze flow start met de trigger 'tag is toegevoegd/ verwijderd'. Als tag vul je 'Voicemail' in. In stap 2 kies je voor 'wacht op conditie'. Hier staat standaard 3 dagen ingevuld, dit kun je natuurlijk aanpassen.

In stap 3 kies je voor 'creeer taak'. In de titel kun je zelf een tekst verzinnen, zie hieronder een voorbeeld.

Let op dat je ook een stap 4 toevoegt, namelijk 'Verwijder tag'. Dit zorgt ervoor dat de tag direct wordt verwijderd nadat de taak is aangemaakt. Zo kun je deze flow meerdere keren toepassen bij één contact waarbij je vaker een voicemail te horen krijgt.

Klik hier om te lezen hoe je tags toevoegt.

Was dit een antwoord op uw vraag?